söndag 16 november 2008

Tillbaka på rummet i Lux

Nu är det alltså dags. Sista rycket innan det är so long luxers. Det känns faktiskt som att jag skulle kunna ha stannat i Sverige, en konstig känsla att vara tillbaka då jag vet att det snart är slut. Jag har 32 dagar kvar här nere idag och imorn är det exakt en månad kvar, lite creepy. Känns ändå skönt att jag valde att åka hem i December och tänk om jag inte hade gjort det, då hade jag haft 4 månader kvar här nere nu? Hjälp va läskigt.

Berättade jag att jag var med Nikki och Emma igår? Det tror jag att jag gjorde. Ville bara förtydliga att jag hade sjukt roligt och skrattmusklerna krampar än idag. Nikki lär iallafall vara klantigast i världen som trampar på en "bilwax-flaska" i baksätet på bilen utan att märka det? Vissa är klantigare än andra, haha. Men det roligaste var att hon la skulden på Emmas lillebror Johan, och går in i huset och skriker "JOHAN FÖR I HELVETE VARFÖR HAR DU HAFT MÅLARFÄRG PÅ GARAGAREUPPFARTEN?!?!!" Frågan är väl, varför smetade du in dina stävlar i grönt bilwax igår Nikki?

Pratade med Jossan och Johie igår också, åh vad jag skulle viljat varit med på Maggio med mina töser. Ringde också Sara och fick lov att prata i en och en halv minut. "Hej det är Sara jag är i USA så prata fort" Så fort blev det.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen försöka sova lite, varit en 12 timmars resa idag/inatt så kan behövas om jag ska orka med imorgon.

Over and out est Bonne nuit.

Inga kommentarer: