söndag 16 november 2008

"On my way to the flyport"

Just nu sitter jag på flygbussen till Skavsta och lyssnar på dansband på radion. Nick Borgens och Black Jack, tidigare ikväll satt jag hemma i soffan och kollade på Dansbands kampen, var jag 19 år eller 49?

Idag har jag haft en sjukt bra dag faktiskt, har hunnit med bergvik med mamma, pratade med Jossan 2 ggr och varit på hockey med Emma o Nikki vilket var frukantsvärt kul! Jag skrattade så jag nästan dog, herregud vilka sjuka brudar. Emma hittade sig iallafall en ny pojkvän, hette han Tommy?

Träffade R också jag tyckte det var sjukt konstigt och i mitt horoskop stod det idag "Av en händelse stöter du på någon du sökt förgäves en längre tid. Du laddar för en hemmakväll"
Man kanske skulle tro på vad stjärnorna säger?

1 kommentar:

Unknown sa...

Synd att jag inte hann träffa dig vännen ! men herregud vilket sammanträffande det var med ditt horoskop :D hahaha . PUSS