söndag 2 november 2008

Håkan Hellström

Den här veckan har jag inte bloggat alls typ, vårat internet hemma är lösenords skyddat och min kära bror minns inte lösenordet. Bra! Tummen upp för honom. Och på våran dator funkar inte blogspot.com, wiihoo!

Igår kväll var det Håkan Hellström på Nöjesfabriken som gällde och jag var som vanligt i fin form, drack lite för fort och minns ingenting av Håkan. Men min första tanke imorse var "om himlen finns är jag förlorad, känn ingen sorg för mig göteborg" sen kom bakis känslan. Alltså hade jag varit på Håkan iallafall.

Nu sitter jag på flygbussen och är rå trött verkligen, man kanske skulle ta och sova en timme innan jag ska av i Örebro och sitta där och ruttna en timme för att ta nästa buss. Godnatt Sverige, imorn är jag tillbaks i Luxembourg.

Inga kommentarer: