onsdag 12 november 2008

Tampere, Soumi

Nu är jag framme i finland och klockan är en timme mer här än hemma, men jag är ändå jättetrött. Väskan gick igenom utan övervikt, 20,4 kg vägde den. Underbart! Slösa pengar på sånt där, ne usch.
Jag kom till hotellet vid 5, först så kom jag inte ihåg vad mitt hotell hette men jag tyckte att Hotell Victoria lät bra så jag gick dit. Kom så klart fel och fick gå vidare, hittade det till sist, så här sitter jag nu på Holiday Inn i Tampere på samma gata som lokalerna där GA hålls. Glömde också min svenska mobil i luxemburg och jag är ju för rolig som gjort det. Idiot.
Ulla och Chatarina var på byrå-möte så jag och Christoph (sara du vet vem han är, haha) tog en rund apå stan och käkade lite. Sen gick vi tillbaka och byrå-mötet var slut, fick åka på Cocktail party med alla byrå medlemmarna. Haha. Jag fick en inbjudan men jag vill bara ändå säga att Christoph inte fick det men bjöd in sig själv, haha. Sen tog jag följe med två gubbar från Västra Götaland. Och nu ska jag sova. Godnatt bloggen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Suomi is the shit ;)