fredag 7 november 2008

Friday I'm in love

Idag har jag haft världens bästa dag med barnen. Imorse var vi på Kidzville med Linn och Ethan. Efter lunch åkte vi på skogsmulle och vi åkte med 14:10 bussen och var hemma 18:10, hej och hå. Sen när vi kom hem var Sofia redan hemma och hade börjat med mat åt mig och barnen eftersom hon och Pedro skulle ut och äta. Jag hjälpte Sofia med henne hår och sen åkte dem iväg.
Myskväll med Emma och Leo blev det då med godis och ostbågar och båda kommer förmodligen skita gult imorgon. Haha. Sen la vi oss i Leos säng jag och Leo och Emma i sin säng, med varsin vällingflaska. Mums, dock hade inte jag någon men det fattade ni kanske? Vi läste Peter Pan och Kapten Krok och vi pratade om alla saker som var i boken. Sen så somnade bägge barna och jag storgrät för att jag faktiskt ska åka ifrån dom om mindre än en och en halv månad. Fy.

Nu väntar jag på Michaela, förhoppningsvis så ska vi se på VÄNNER och töla. Hennes au pair barn bröt idag benet. Så vi ska nog bara ta't lungt.

Inga kommentarer: