måndag 24 november 2008

24 snart 23

Efter detta sjukt dåliga försök till att videoblogga kommer vi förmodligen aldrig mer att försöka. Det verkade som att ingen förstod vad det roliga var, men man hör ju knappt vad vi säger mellan skratten. Haha, Jag fattar iallafall!

Idag har varit en hyffsad dag, jag har hittat en ny vinterjacka som jag är supernöjd med! Fast jag har inte köpt den än, bara lagt undan den! Haha, men jag ska köpa den på onsdag. Jag behöver en ny då min goose går mot the end så att säga. Blixtlåset håller på att gå sönder och på min Peak har det redan gått sönder. Finns det karborre jackor? La även undan mina nyårs skor och en bolero till det. Sen har jag hittat en del julklappar jag ska inhandla under veckan också. Gud vad ska man köpa till folk egentligen? Leo har önskat sig en trumpet, Sofia vill att jag köper en ljudlös sådan. Haha. Han ska få en med mycket ljud som han ska få öppna när jag har åkt härifrån, de tycker jag är rättvist? Haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker du verkligen låter rättvist va? Så att jag kan bli stöllig på den istället ^^

Unknown sa...

du kan inte köpa en trumpet med mycket ljud madde ? :D hahaha det blir ju vad man gör det till ;) han kanske JÅÅvägjaj att blåsa i trumpetjäveln ? :D