söndag 23 november 2008

25

Åh jag läst min älskade kompis Saras resdagbok precis. Universal Studios verkar great! Jag är måttligt avundsjuk just nu. Kalifornien skulle man inte tacka nej till.

Här i Lux har snön fallit så det räcker och blir över! Usch och fy säger jag bara. Vad kallt det har blivit! Men snön i sig är väldigt mysig innifrån. Haha. Jag och Emma var ute igår kväll och gjorde snölykta som vi var måttligt nöjda med när vi knallade iväg till grannen för att sitta barnvakt. Elias kom inte i säng förrän efter halv tio men vad spelar det för roll på en lördag? Ingenting tycker jag så länge han sover längre idag. Vi kollade på Dansbandskampen och på Beck, sen somnade jag och Emma fick sappa runt på kanalerna själv där i 3 timmar. Haha. Bra av mig att somna, kul kompis? Och inte nog med det utan jag somnade på dagen också när vi kollade på VÄNNER. Inte så rockig kompis, nej!

Idag vaknade vi runt halv elva och gick upp och gjorde varm oboy med ostmacka. Sen åkte Emma hem med sina sommardäck på bilen. Haha, hoppas du kom hem ordentligt?
Nu ska jag snart ta tag i mitt rum och städa ordentligt. Juste ja, sen kommer det lite försök till videoblogg som vi gjorde igår. Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är jag hemma, eller har vart det ett tag men jag fick inte igång internet. :P Allt gick bra dock!Äh, det gjorde väl inget att du somnade, jag fick ju se svensk tv för sjutton! Videoblogg, wehoo! :D haha!