söndag 23 november 2008

25 - Leo och snögubbe

Nu kom jag precis in med Leo efter att ha varit ute och busat i snön, vi byggde en snögubbe, en snölykta och lekte i lekparken. På min lediga dag! Men vad gör det när han är den bästa ungen som finns? Idag var han helt underbar och det var längesen jag skrattade så mycket med hans om idag. DÅ är all tid i världen värd att leka med honom,när han är sådär gosig. All kärlek till honom! och till Emma också så klart. Mina små snuttisar. Usch, när jag tänker på dem så vill jag inte åka hem, inte när de är sådär goa som bara dom kan vara. Men allt annat säger att det faktiskt är dags att åka hem.

Om nio minuter går bussen och jag sitter och bloggar, hur bra? haha. Nu ska jag sätta på mig torra och varma kläder för satt bege mig till bussen. Luciaträning is the shit!

Inga kommentarer: