tisdag 11 november 2008

Dagen innan Finland/Sverige

Idag dödar regnet mitt humör. Ni ska se hur dte ser ut här, regn, regn och åter regn. Blåser gör det också och jag tror att det åskar. Gah vad tråkigt! Därför sitter vi nu och tittar på Kika och chillar.
Jag ska snart börja vika och packa mina saker som jag ska dumpa hemma. En hel resväska med saker, helt sjukt. Det kommer bli så tomt i rummet så det är inte sant. Vad ska man ta med sig? Funderar på att slänga i alla krämer och nagellack jag samlat på mig. Kläder jag inte använder samt alla skor och handväskor.
Det börjar verkligen kännas att det snart är slut, jag räknar faktiskt ner. Det känns helknäppt att åka ifrån familjen och barnen framför allt. Men det här landet ger mig kväljningar. Nu ska jag se vad som ska packas!

Inga kommentarer: