torsdag 27 november 2008

21

Dagen gick ganska fort, imorse var vi i piratparken med Linn och Ethan och lekte en stund. Tog bussen hem och lagade mat. Hämtade kött i frysen som visade sig vara kyckling, så slängde ihop en wook med nudlar, chicken och grönsaker. Dutti tycker jag. Jag skulle kunna leva på wook livet ut?!
Emma slängde jag i säng direkt efter maten och hon sov i tre timmar!! Det har aldrig hänt förut. Leo somnade också och jag tittade på 90210! Efter det åkte vi in till stan för att möta Sarah och åka hem igen för att sedan åka till Sofie när Sofia kommit hem. Men Sarah var tvungen att åka hem och göra välling åt sina "barn" för det kunde inte deras farmor och farfar göra(?)
Mötte sedan upp på hållplatsen innan Um Bock och gick till Sofie och tittade på Accidentle Husband (stavning) den var jätterolig tyckte jag! Sofie avbryter när man ska börja fatta själva filmen "I media världen skulle man säga att filmen nu nått sitt: klimax" och trycker sedan på play igen. Tack för det infot Sofie nu vet vi det! Haha. Man lär sig något nytt varje dag.

Inga kommentarer: