söndag 9 november 2008

Bloggtorka

Det är just precis vad jag har nu. Jag vet inte vad jag ska skriva, vad som är intressant, vad folk vill läsa. Ja, jag tycker allmänt att allt är tråkigt nu. Så det blir ju inga positiva inlägg heller. Den här veckan har iallafall varit helt underbar med barnen och vi har haft mycket skoj. Fick en eftermiddag ensam med Leo och han njöt varje sekund av uppmärksamheten. Kul ju!

Så här har helgen varit. Hade barnen hela dagen i fredags och Sofia och Pedro gick ut och åt på kvällen så jag hade alltså barnen ända tills de hade somnat. Men hur stor mysfaktor var det inte på att lägga barnen. GUUD, jag nästan dog. När de hade somnat började jag grina, då tanken faktiskt slog mig att jag ska lämna dem snart. Usch och fy.
Michaela kom hit på kvällen och sov här, på lördan åkte vi till Auchan när vi hade vaknat och handlade mest skit saker och varsin chokladtomte m.m. Åkte sedan hit och laddade upp inför att vi skulle sitta barnvakt båda två fast på olika ställen. Jag knallade sedan vid 8 tiden bort till grannen där jag tillbringade min kväll med Elias. Mysig kill han är, världens lugnaste tre åring.
Och idag vaknade jag klockan två och ska snart klä mig och åka på Lucia träning. Ja för jag har väl sagt att jag ska gå lucia i Svenska Kyrkan och på IKEA i Belgien? Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mkt :)