tisdag 25 november 2008

23

Igår var det exakt en månad kvar till jul! Jag har julklapps ångest! och idag var jag och Sarah på Auchan och jag upptäckte att väskan kostade 10 euro mer än jag trott och jag fick ännu mer panik! Det är så stor att jag slipper dra upp handtaget för att hålla i den, fatta ni? Haha.

I Järngänget (jag, sara, jossan, johanna och sandra) har vi bestämt oss för att alla bara ska köpa en present var och sen lottar vi ut dem. (tack louise för tipset!!) så jag har nu hittat den perfekta pressyn till er. Haha.

Leo ska ju få en trumpet och Emma ska få något riktigt tjejigt då hela deras rum består av bilar och sånt. Hello Kitty sak kanske? Eller en hund som rör på sig, nu när hon lär sig gå kan hon ju ta hunden med sig. Jag har inte en aning. Jag får ta mig en tur till Cactus på lördag.

Sofia och Pedro har jag klurat på länge vad jag ska köpa till! Och jag har faktiskt gjort något väldigt bra! Sofia sa idag att hon aldrig läst min blogg för hon tycker att det är min grej och hon litar på mig till fullo att om något är fel så säge rjag det direkt till henne. Då blev jag glad! iofrs har jag aldrig skrivit något dumt om dem för det finns inget ont alls att skriva.

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag! Bonne nuit!

Inga kommentarer: