tisdag 1 april 2008

första skoldagen efter lovet..

Jag skulleväl ändå kunna döda för en till veckas lov, man hinner ingenting på bara en vecka?! Joo om an åker utomlands hinner man bli brun, GE MIG VÄRME GODE GUD!



Nu laddar jag med gott humör inför fredagen, varför är det så att vi svenskar bara längtar tills helgen? Praktiskt taget alla lever ju för helgen, ledigheten är det som lyser upp våra dagar.. "varje vecka är det helg"- jag trodde aldrig att jag skulle srkiva det där, men det är fan sant! JAG VILL HA LÖRDAG HELA VECKAN!



Idag har det varit en otroligt bra dag, har förstås tjatat om dig hela dagen med sara och hon blir lika trött som vanligt, vad livet vore lättare om du inte skulle sitta där inne och irritera min hjärnhinna..



Juste fredag, det är de vi lever för! Score med Sara och Jossan vankas, otroligt vad vi är likadana som vi vr när vi va 14! Lika sjuka i huvudet, men tur är väl det! För hur skulle världen annars sett ut?!



"oj jag hade lite citron på handen märkte jag där..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi laddar inför Score på fredag, det blir tokbra :) hahaha akta glenns blick på citronen :D

"vi duschar dom" !