onsdag 23 april 2008

"hej du sitter och stirrar"

Just nu i min blogg, höhö. Nej men idag är det ingen bra blogg dag är oerhört trött och hungrig också men det finns ingenting hemma.
Funderar på att kolla på en film eller något, vore gött att sova en stund. Sitter just nu och försöker forma mina ny inskaffade studentskor efter mina fötter, den högre kläer lite. Men om man ska va fin får man lida pin. Nu blit det bingen, som någon för längesen lärde mig att säga.
Vart har träningshuöret försvunnit den här veckan? Ska till Wiklund sen och tunna ur hans hår, får nog bli en cykeltur dit. Det är ju typ som att träna?! haha. Man kan alltid försöka.

Idag har vi haft Nationella prov skriftigt i svenska. Jag skrev 8.5 sida på 2 timmar typ. Bra gjort Madde! Men som Sara sa, det är inte kvantitét som räknas utan kvalité. Vi får väl se hur det går.

somebody wants you
somebody needs you
somebody dreams about you every single night
somebody can't breath
without you it's lonely.

Bingen väntar. häjpårä!

Inga kommentarer: