torsdag 17 april 2008

lång helg

Ja en lååång helg det är precis vad jag behöver. Idag har vi haft halv dag i skolan och imorn är vi lediga och likaså måndag, så det blir nästan en hel veckas ledighet, mums! Idag har jag lämnat in mitt projekt arbete inplastat och fint. Supernöjd är jag, NOT. Men nu är det slutprojektat iaf och det är jätte-jätte-jätteGÖTT!

Igår var jag och tränade med Björn och Jesper blev inte så jätteseriöst så jag åkte in igen på kvällen med Sara och körde spinning. Det blir idag med, det är otroligt roligt. Egentligen är det sjukt för det enda jag gör på sats är att spinna och gymma, skulle tjäna en del på att använda vikterna jag har här hemma och cykla på min egen cykel. Men nej! Det är inte samma sak och vad skulle grannarna tro när jag cyklar som en idiot här utanför varje dag?!

Igår på spinning iaf så var jag hyffsat trött, jag hade ju trotts allt redan tränat en gång och när instruktören börjar berätta om dagens pass så höll jag på att dö! Intervall fy fan men det var inte alls lika jobbigt som vanligt så jag överlevde det med. Men ansiktsuttrycket på både mig och Sara var inte att leka med vid det tillfället han sa Intervall.

Idag kom min efterlängtade klänning! Det blir topnotch på studentdagen tror jag verkligen. Jag ser åtminstone ordentlig ut i den och det var ju trots allt det mami ville. Nu borde hon bli nöjd! Fick även de andra plaggen jag beställt, två somarplagg som jag la på "sommarkläder-hyllan" direkt, jag spar dom lite. Sen var det en t-shirt som matchar mitt liv väldigt bra. "Live on the wild side" eller vad det nu stod, den ska jag ha på mig imorn och visa Karlstad hur man ska leva!

Nu ska jag alldeles snart åka och hämta Sara för det är ett nytt spinning pass på g. Ska bara ta mig en shake och en banan nu.

Prästinnan och Farbror Jan - det är världens roligaste brudar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, jisses .. nu kom jag att tänka på vad Farbror Jan egentligen är ! HAHA fyy, va äckligt :D