måndag 31 mars 2008

"men vad gör det om 100 år?"

Sitter just nu med skolarbete upp i röven, visst är det roligt? Har iaf klämt klart snart tre arbeten vilket är mer än jag trodde att jag skulle hinna! Så jag är nöjd, sitter just nu med sjukvården och undrar hur många sidor man egentligen behöver skriva.. Men skitsamma om det är kort, det är innehållet som räknar, äh det där kan jag försöka inbilla mig själv men ingen annan..


I helgen har jag lärt mig ett par saker:
- Gå adrig in med inställning "tömflaskan"
- Man kan inte lita på klorin
- Inbilla aldrig dig själv att du kan plugga på en bakis dag
- Kronoparkens pizzeria har den bästa pizzan!

En mycket lärorik helg?

Igår tittande vi på hockeyn hos Sara, åkte och hämtade Jossan på kronoparken så det blev en krnoparken tur&retur, eftersom Sara bor 2 km ifrån mig så åkte jag typ 3 mil istället, haha, snacka om omväg? Men helt och hållet värt det! Gratis pizza och Jossans sällskap tackar man inte nej till i första taget, haha! (Det hade funkat utan pizan också) Jag kan säga att det var första matchen jag inte tittade så himla noga. Varför kämpar dom inte in i det sista? Jag blir så trött, vart är kämparglöden FÄRJESTAD?! Den vill jag se lite av ikväll..

Ska kanske inte bara skylla på att jag inte kollade så mycket på hockeyn bara för att dom var dåliga, utan för att vi snackade rätt mycket också, Saras pappa Peter som satt med oss blev nog ganska trött på vårt gidder. Sorry Peter!

Idag ska jag och Sara ta oss an ett träningspass på SATS, idag blir det Bodypump, omg hur ska detta gå?! Får tänka på balklänningen som Sanna brukar säga, haha! Sen ska vi avverka hockeyn at caza de madlo. Ska ladda upp riktigt! De blir king..

Och jag har också lagat en utsökt spenatsoppa idag, jag kommer bli en sån underbar hemmafru om man gillar spenatsoppa, färdiga köttbullar, snabbmakaroner, kyckling sallad och tacos.. Ja för det är ungefär det mitt utbud i matkunskap består av..



Och jag hatar att jag har fallit, tänk er att ni har en trolldeg också kastar ni den så hårt ni bara kan i backen. Ser ni hur den har klibbat fast i golvet och ni måste praktiskt taget skrapa bort den? Så har jag fallit för just han.. WHY ME?!

Nej men om jag kunde ha lika bra fantasi och skriva i mitt skolarbete jag stter med nu skulle jag ha MVG i alla ämnen, men det kanske int eär fantasi man ska ha då utan hjärnceller? Osis för mig, vart fan gick det snett?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är kung :D kom och skrapa trolldeg hos mig också xD