söndag 13 april 2008

sunny sunday..

Håll er i hatten! Idag stod vågen på minus 2.3 kg, att jag inte dog?! Jag var t.o.m tvungen att kliva av vågen stänga av den och slå på den igen. Men det stämde verkligen. Jiiippiiie!
Och äntligen har solen kommit, ÄNTLIGEN!
Igår jobbade jag som varje annan helg de senaste månaderna, efter det åkte jag och hämtade Jossan för att egentligen skjutsa hem henne. Men vi hamnade hos Adam, haha! Riktigt kul var det där iaf. "En soldat ryser aldrig, han skakar av glädje" aa, juuste, härrå blomman! Josan är mongo som vanligt och roligast i huset! Spela lite guitar hero som jag sög rätt feting på. Men det var roligt iaf!
Jag och Jossan
Italien 2005


Annars under dagen igår gjorde jag inget speciellt, skrev på projekt arbetetoch sen på kvällen beställde jag klänningen jag skrev om igår, den kommer bli göööör bra! Sen beställde jag även ett par shorts, en t-shirt och en tunika. För er som undrar beställde Jodit en cardigan. as snygg!
Idag har jag inte alls mycket planerat förutom att jag tänkte träna, spela sims och göra projekt arbete.. Där ser ni min höga prioritering på skolarbete?! haha. Men jag har hela dagen på mig imorn också sen har jag tisdag. Så det är svin lugnt! Ska skriva lite MSOK också, ren skriva så de är lugnt! Nu ska jag mysa lite med Nelson, min underbara fina..<3


Inga kommentarer: