torsdag 10 april 2008

suspicious minds!

elvis presley - suspicious mind. den är guld!

Idag är det torsdag och jag sitter som alla andra torsdagar och väntar på att helgen ska börja, och det får vi hoppas att den snart gör! Har iofrs bara 2 timmar i skolan imorn och sen badhus/liv räddning. Det blir nog roligt! Idag har det inte hänt något roligt alls, förutom att vår griniga vaktmästare ännu en gång har varit otrevli mot mig och även mot Michan. Usch, honom ger vi minst 10 minus!

Annars så har väl inget spec hänt, drog iväg ett par sms till ---- förut också, de kändes bra! Jättebra faktiskt, nu kan jag ladda med gott humör utan att du behöver påverka mig. Hur gött som helst faktiskt. Så nu blir det en härlig utgång utan alla dessa bekymmer. Gud va bra!

Snart ska jag och Sara pallra oss iväg på 55minuter spinning-puls. ååååh de är så roooligt, i love it!

Inga kommentarer: