lördag 12 april 2008

just look to the rainbow

Idag är det lördag, alltså börjar redan min nedräkning tills nästa fredag nu.. Haha, nej riktigt så illa är det inte men jävigt nära! Igår var en fin kväll. Mitt projekt arbete blev ett fiasko och jag vlle doppa huvudet i en skål ed cleanburnwine. Men jag höll mig och var nykter hela kvällen jag är riktigt stolt över mig själv, jag och Sara har ju börjat med denna tränings grejen, kan stolt säga att vågen stod på minus 1.6 kg idag, alltså på 5 dagar.. Jag är helnöjd och har fortfarande motivationen på min sida, i love it!


bild: www.ellos.se

Ska beställa den här vackra klänning ikväll som jag ska ha på studenten, ska även beställa ett par shorts och en t-shirt riktigt snyggt kommer de nog bli. Kläderna iaf! Jodit ska kolla om det är något hon vill så ska vi beställa tillsammans.. Gud vad ekonomiska vi är!



Nu ska jag snart åka till brorsan och spela lite tv-spel och kolla på has nya lya, mäkta nöjd är han! Sen ska jag pallra mig iväg till jobbet, och sen funderar jag på att sola solarium! måste börja jobba på färgen nu, haha!
hejsvejs!

Inga kommentarer: