torsdag 3 april 2008

snart helg!

Och som jag har väntat på fredagen, och snart är det dags, haha.. Jag gillar verkligen helger! Min kärlek till helgerna är obeskrivlig! Myskväll at caza de christensson först, sen ska vi ut och kolla läget, fett nice blir det!

Den här veckan har det varit något som inte har stämt, jag gick MVG på mitt ledarskap som jag hade innan lovet, och jag fick likaså MVG på mitt samhällskunskaps prov, när blev jag ett pluggo? härrå madde! fett nöjd är jag iaf!

Måste berätta en rolig sak som hände igår på spinning angående saras hysteri på hockeykillar! Instruktören säger - ÄR DET JOBBIGT?!
ALLA utom en kille svarar - JA ( killen säger alltså nej)
Instruktören svarar - HAHA, MARCUS DE ÄR BARA DU!
så kollar han ner lite och sen säger han igen -" EN RIKTIG HOCKEYKILLE DE"
jag kollar på sara, som fort som fan kollar åt sidan för att spana in killen,
tror ni jag dog?

Vi har iaf tränat varje dag den här veckan, som de hurtbullar vi är..

Inga kommentarer: