tisdag 8 april 2008

Titta i din kontaktlista på mobilen:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Anna Lindh: Ne de tror ja inte?

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Sandra, vi har ju dansbands musiken gemensamt :D

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Figge, ja de blir väl på klubben?

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Eddie, skulle jag nog inte påstå, men smaken är som baken. Delad!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Frida, att hon va en rolig brud!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Bubblan (Sofi) Jag minns fan inte, var det handbollen?

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Chrille, jadu jag vettefan, när han lämnar sin källare?!

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Carro E, jag är vän med henne iaf

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Automatisk kundtjänst, nej vi brukar inte gå på bio

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Sebbe, ja men absolut han är min goding

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Jesper, allt mellan himmel och jord?

KÄNNER DU NUMMER 1?
Anette, jaa hur skön som helst!

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Bella, ja de skulle jag kunna bjuda på.

Alla som ser detta ska kopiera

Inga kommentarer: