måndag 14 april 2008

felparkering..

HAHAHAHA, nu tror jag ärligt att jag döör! Lyssna här vilken patetisk vaktmästare vi har på huc, jag har parkerat på fel sida när elevernas sida är full (FÖR ATT LÄRARNA STÄLLER SINA BILAR DÄR). Det har kanske hänt en sådär 5 gånger, i förra veckan stod vaktmästarn i dörren och frågade om jag fortfarande inte lärt mig parkera och beklagade sig över att jag måste ha fått körkortet på posten,tonårs grinig gick jag tillbaka och flyttade bilen så långt bort att jag skulle kunna ha ställt bilen hemma och gått till skolan för de tog lika lång tid att gå från parkeringen, vem orkar det?! Amen iaf, idag fanns det verkligen ingen plats på elevsidan eller a där det inte är platser som folk betalar för, efetrsom alla bilar har 1.5 m mellan sig. VEM ÄR DET EGENTLIGEN SOM INTE KAN PARKERA?! så idag stod jag på fel sida igen, och när jag ska åka hem sitter den här lappen på rutan.


HAHAHAHA! Om han kunde lägga energin på att göra parkeringsrutor istället för att sätta lappar på min bil så skulle jag inte behöva parkera på fel sida fö då kunde allt annat folk parkera ordentligt eftersom de tycks behöva linjer för att pricka rätt :D

Inga kommentarer: