måndag 21 april 2008

in the ghetto

Idag har jag pluggat lite grann och varit i forshaga hos en höggravid Malin. Mycket trevligt att snacka och bli uppdaterad det var ett tag sen, jag visste inte ens att dom hade bytt bil som de gjorde i november/december?! Va blire! det var iaf mycket trevligt.

Sen tänkte jag att när jag ändå åker förbi kan jag lika gänra åka in på Skokanonen och vips så var jag där inne och hittade ett par underbart söta studentskor. Mums! Överkaserade kontot också, lönen den här månaden är otroligt efterlängtad! Jag har redan provat ett par vita trekvarts-jeans som jag ska köpa. Och sen måste jag ha ett par nya slip-in skor ocksåsamt att jag har en klänning på beställnig som kommer alldeles snart på posten så snart som 10 maj ska den komma.

Igår åkte jag till jobbet eftersom de hade skrivit upp mig trots att jag hade sagt att jag inte kunde tidigare i veckan, och jobbade därför bara lördag, det var då jag fick se att jag skulle jobba söndag. Så jag fick omplanera hela dagen för att kunna åk till jobbet och när jag väl kommer dit VISAR DET SIG ATT JAG INTE SKULLE JOBBA?!!! Kunde ingen ha ringt och sagt det till mig på dagen? Herregud jag blir så trött. Jag sa redan från början att jag inte kune jobba på söndag, skriv ens upp mitt namn överhuvudtaget där då? Jag blir så trött.

Då bestämde jag mig iaf för att sola solarium där jag gladligen upptäckte att det var nya rör, då blev jag jätteglad och tänkte att man kanske kunde få lite färg. Det hela slutade i att jag brände hela röven och ansiktet har varit rött idag! Bra gjort Madde! Varför föddes jag utan hjärnceller?

1 kommentar:

Anonym sa...

du och jag ska leka någon dag, det sa du!