söndag 30 mars 2008

utekväll= dålig "nästa morgon"

Idag är en dag då man önskar att solen aldrig lyser, jag vill ha mörker och en riktigt skön säng. Gårdagen var jätterolig verkligen, det har satt sina spår idag kan jag avslöja men istället för att klaga kan jag väl berätta om gårdagen och det lilla jag minns..

Hämtade Jossan på Coop Bergvik runt 8 skyndade hem och åkte till stan, förfest hos Lousie de va as kul! Ni vet när man inte känner någon innan och man känner sig helt bortkommen? Så trodde jag att det skulle bli men de blev inte alls så, hel bra folk där! Sen bar det av till arena och Vincent, hur mycket minns vi av Vincent? mer än att min klänning förstördes? INGENTING! Men annars var kvällen fin, avslutades på day&night med en rulle..

Idag är det hockey igen, ska väl avnjuta den hos Sara tror ja, annars får vi vä göra stan i kväll igen..

Det känns som bingen kallar? A för dee gjorde den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jesus vilken kväll, de va dyngkul :D mer sånt ! Synd på din klänning där bara, attans ! Men du hade röj nere i publikhavet iaf, hahaha :D