onsdag 26 mars 2008

lill-lördag på påsklovet..

Min kärlek är nog den till livet, hur mycket jag än oroar mig för allting och för alla andra. Jag lever i nuet, men ska man göra det som ung? Ska man inte våga släppa taget och leva i framtiden också, inte bara här och nu? Framtidsplaner det har jag ju, men vågar jag hoppas på dom? Vågar jag leva som jag borde.. Vågar jag leva för en framtid?

Nu har jag iaf tänkt att ta tag i det och leva för en framtid inte bara för "nu".. Idag ska jag pallra mig iväg till sats för att återfå medlemsskapet där och börja träna, har inte blivit mycket träning sen jag slutade handbollen faktiskt. Har varit ganska skönt att inte ha varit tvungen att göra något men nu känner jag att jag behöver röra på mig igen innan jag säckar ihop totalt. På tal om träning så vore det kanske inte heller fel att förlora några kilo tills studenten och till balklänningen..

Idag köpte jag tyg till balklänningen och det är chock-rosa och jag skojar verkligen inte, jag ska lägga upp en bild. Haha, jag undrar om Björn kommer bli glad över att ha en sån rosa slips? Jag tror det blir bra, nu har han inget annat val.. Och imorn ska jag till Sanna och då ska vi börja sy och dola jag kommer bli som en blond pralin, ja för jag har blonderat mig nu, brunt var fint men det är en vinter färg jag vill ha sommar! Och blond är en perfekt sommarfärg..



Idag är det hockey också, alltså jag vill säga att färjestad vinner men med tanke på senaste matchens resultat kan man väl inget annat göra än att hoppas på ett mirakel och på att Linköping inte är allt för pigga på benen, och om dom förlorar kanske jag får ta på mig det lite eftersom jag fegade ur och rakade bort min "slutspels-armhåla" idag.. haha, men 7 mm är väl inte fy skam? Heja Färjestad kom igen och plocka Weinhandl!

Fick också beröm av Sara för mina fina ord om henne, och hon ville gärna ha lite mer PR här om det är någon hockey kille som är villig, är Sara singel!! Kontakta mig så får ni hennes nummer, haha!
Jag bjuder även på en oerhört snygg bild här på mig och Sara sommaren -06 så ni vet hur hon ser ut, ni som är intresserade, är jag inte en väldigt bra match-maker?




Själv har jag fallit ner i kärleksträsket och en typisk vår-förälskelse har lagts sig som något slags irriterande jobbig insekt, eller nej ett helt getingbo föresten. Det är riktigt jobbigt, jag som aldrig skulle falla.. Men du är iaf typ det finaste som finns, så det är inte helt konstig iaf. Nu får ni undra ett tag vem det är, eftersom jag inte tänker berätta och för att det är hemligt. Även om jag lovade Linnéa att blotta min själ i den här bloggen måste man väl få ha hemligheter också?


Jag sa A den här gången men det blir inget B..

Inga kommentarer: