söndag 26 april 2009

Saturday night

Igår hade vi kick off med fotbollen och jag måste verkligen säga att det är ett helskönt lag. Vi var bla på afrikanskdans som var det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv?! Fy fan, jag har provat pilates en gång och jag kan säga att jag tyckte att det var typ 10873832687 ggr roligare än afrodansen, behöver jag nämna att jag hatade pilatesen?
Spenderade en timme på relaxavdelningen och sen åkte vi till Ilanda för lunch och choklad provning, tanten som hade chokladföretaget var för skön helt enkelt. Choklad var hennes passion och hon pratade om dom olika kakorna som sina barn!! Jag vek mig av skratt flera gånger.

Fortsatte dagen med Nikki och lite grillning, sen vidare in till stan. Jag var inte jätte på att åka in till stan överhuvudtaget men tack Nikkan för du ville in! Jag hade en awsome kväll helt enkelt. Skit kul! Sen kom Sanna in och gjorde kvällen ännu mer värd, mina bästa tjejor helt enkelt!

Inga kommentarer: