måndag 20 april 2009

Ledigheten den bästa är

Idag är jag ledig och vet inte när jag ska jobba förrän den 15 juni. Känns ganska skönt att vara ledig nu. Om en vecka åker jag till Luxemburg och jag läängtar jättemycket. Leo och Emma måste ha blivit jättestora nu, åh vad jag saknar dessa små underbara. Sen ska allt annat bli jättekul med resan också, träffa alla "gamla"-au pair tjejer där nere. Familjens nya au pair Sandra ska också bli jättekul att träffa och lära känna, hon verkar såå snäll och go med barnen.

För ett par veckor sedan ringde dem till Johanna från Hammarö Utbildningscenter och undrade om hon och jag ville vara med och representera Omvårdnadsprogrammet på skolforum. Snacka om favvosar? Som får vara med fast vi har gått ut. Haha. Så idag ska jag på sånt där info möte - inför skolforum. Det är det enda jag ska göra tror jag. Härlig dag, jag undrar bara vart solen är?

Och förövrigt gick rundan i skogen kanonbra! 1½ varv barkbana och sen en powerwalk hela djupsundsvägen och cykeln hem från spåret. Kanonskönt att det går bra nu!

Inga kommentarer: