onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Jag litar inte på läkare, igår ringde läkaren från kirurgen och sa att mina levervärden var bra och att det förmodligen inte var gallsten jag hade, trots att ultraljuder visat en sten. Han trodde det varit en släng av magsjuka? Så jag bara undrar hur många har varit magsjuka utan att bajsa och spy? Haha. Så förmodligen dör jag väl nästa vecka av det jag egentligen eftersom när jag sist hade med läkare att göra så kunde jag träna inom en vecka, men det hela slutade med 42 veckor på kryckor och med gips. Så när det är inuti är det ju värre, eller? haha.

Nu kom jag precis in med Nelson, det är barmark ute och ändå väljer han att gå i diket med all snö och sjunka ner? Varför?! Nu är han duschad och mätt. Bra att någon sköter om hunden också. Idag lagade jag mat åt pappa också, herregud. Men det är väl dags att skämma bort honom såhär på ålderns höst, haha.

Pappa, Silverpilen, Bounty, Böna you name it och Nelson

Inga kommentarer: