söndag 18 januari 2009

Lights will guide you home

Jag har varit hemma i en hel månad idag, det känns som jag aldrig åkte iväg. Den här veckan har varit ganska lugn jobbade 11 timmar totalt. Haha. Men vad som är bäst är att jag inte haft ont i magen en enda gång, fast jag vet ju att den där lilla stenen finns där och att den inte trillat bort för de borde göra sjukt ont, och kan den ens göra det? Imorgon ska jag ta nya prover och kolla levervärdet. Så länge jag inte är gul så är jag nöjd. Haha.

I fredags var vi på bio, jag, Sara, Johanna och Sandra. Benjamin Button's otroliga liv såg vi. Oh my god! Ni måste se den. Jag bara älskade den. Brad Pitt var sjukt bra och hon som spelade Daisy var också sjukt duktig, gud vilken bra film. Alla var bra! Och när jag slog upp nwt igår hade den bara fått 2 klockor, vad tänker kritikerna med?

Inga kommentarer: