onsdag 3 december 2008

15

HAHAHA, minns ni det berömda "färga håret på min au pair mamma Sofia"-inlägget? (http://madloow.blogspot.com/2008/09/operation-blondering.html) Idag har vi iallafall färgat om håret och den här gången blev det bra, men en del av håret trillade av! Jag dööör, vi ska inte hålla på med sånt här. Här kommer hårhändelserna sen juni-08


Början på Juli:
Jag köper en blondspray och provar i håret. Luggen trillar av. Jag bestämmer mig för att låta håret vila lite.
Sofia går till frisören och får betala 150 euro för en klippning samt färgning (säger till Pedro att det kostade 60 euro, Haha)

September:
Jag har gått och skrytit om hur duktig jag faktiskt är på att färga hår (?) Hur praktisktlagd jag faktiskt är. Haha, vilket skämt?
Sofia låter mig färga hennes hår och får total panik. Slutresultatet blev bra.
Jag och Joline färgar håret på varandra och resultatet blir någorlunda bra på mig, men på Jullan blev de jättefint.

December:
Jag färgar mitt hår och det blir gult.
Jag färgar Sofias hår och det går av?!

Borde vi inte ha lärt oss att man ska gå till frisören trots allt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det låter som om du och Sofia lyckas bra ;) haha.

Unknown sa...

alltså du ska aldrig få färga mitt hår iaf :D