tisdag 30 december 2008

12 dagar sen hemkomst

Allt har gått i ett sen jag kom hem. Jag har nog inte haft en lugn stund tror jag. Kom hem på torsdagen, lunchade med järngänget på fredan och sen jobbade jag lör-mån, var ledig dan före dopparedan men då kan ni ju tänka er hur mycket vila det blev?

Det känns skönt att va hemma och att allt rullar på faktiskt, bloggen har kommit lite i eftersläng kan man säga. Jag trivs på jobbet och jag älskar verkligen att va hemma och nu ska jag bli arbetsnarkoman för att spara pengar, kul tjej?

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, äta och sen åka till jobbet. GÖTT NYTT ÅR på er alla om jag inte hinner skriva imorn, jag jobbar ända fram tills fredag och sen är mitt vikariat slut, får väl se om jag får mer än bara strö tider sen, det tror jag inte att de blir.

Inga kommentarer: