måndag 9 augusti 2010

Lycka!

Jag kan inte i ord beskriva hur lycklig och glad jag är över att snart vara hemma med min familj, min underbara familj! Och min absolut underbara kompisar och fina vänner o bekanta, jaa allt folk man inte sett på jättelänge. Jag ska krama sönder er!! Lycka är mitt enda ord och jag hade aldrig kännt det i sådan stor betydelse som nu.

Samtidigt som det är med vemod jag lämnar Alexandra och Rebecca kvar här i USA, dom har ju varit mitt liv här. Bästa tjejorna! Alexandra kommer hem till Sverige i september så vi ses snart. Och Becca ska vi fira Valborg med nästa år, då är hon hemma. Gud vilka underbara människor jag har träffat här. Att man av en slump kan träffa personer som senare kommer bli vänner för livet. Helt otroligt, jag tror på slumpen och ödet. Vårat öde var varandras, just nu och här i USA.

Tänk vilket bra liv jag har!! Jag är lycklig!!

2 kommentarer:

Alex sa...

Du är underbar min vän! Kmr sakna dig ngt enormt. kärlek(L)

Anonym sa...

Fiiiiiin du är då madde :) hur ska ja klara mig utan dig och er !!