tisdag 17 mars 2009

En blåst blondin

När personer man alltid ställt upp för och alltid kännt att man kan berätta saker för och lita på sviker, gör det fruktansvärt ont. Om det nu är som du säger, att det var med välmening, har du kanske vunnit någon annan denna gången men jag är väldigt långt borta, det handlar inte om att hitta bättre umgänge, jag hade inget bättre umgänge än dig, trodde jag?

Idag är det iallafall fotboll på schemat och jag ska ta det väldigt lugnt. Är trtt och sliten huvudet trycker. Ja vi får se hur det går helt enkelt, kanske håller på att få mammas förkylning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Helle här!
Men gumman vad ledsen jag blir!!!
Tänk att det ALLTID ska finnas vänner som sviker!
Hoppas det reder upp sig.
Tänk på att varje bakslag som man går igenom blir man starkare.
Men tappa ALDRIG förtroendet för människan!
Puss o kram