onsdag 25 februari 2009

Jag lever

En otroligt dålig bloggare är vad jag har blivit, men nu har ju alla som läser koll på att jag är hemma och mitt liv är ganska vanligt just nu. Jag jobbar och jag sover, äter och jobbar. Ja typ så är det.

I helgen var jag som bekant på västkusten och när jag skulle åka hem med tåget var jag tvungen att byta mellan 3 olika tåg, ett av stoppen var i Uddevalla, där det hände en otroligt rolig grej. Jag hade en stor sportbag med kläder på ena axeln, dataväskan och en kasse i den andra handen. Ipod i öronen, när jag ska gå över spåret kollar jag mig för så man kan gå. Och det var grönt att gå över spåret, när jag är påväg och ska gå upp på perrongen där tåget står får jag plötsligt något i huvudet, vänder mig irriterat om och där kommer bommen, jag fick en jävla tågbom i huvudet?! Jag dog av skratt. Hur fan lyckas man?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha! ;)