fredag 29 augusti 2008

AER Summer School

Nu börjar min vecka i Östersund lida mot sitt slut och det betyder iofrs en bra sak och det är att jag kommer hinna blogga mer. Mycket har hänt under den här veckan. Sen fjol årets sommarskola har jag varit med i något som heter Youth Team och det betyder att jag representerat norra delen av Europa i ett Ungdomsråd i vissa frågor, det här året blev jag framröstad till President of AER Youth Team och jag tror att det kan innebära en hel del stora förändringar. Jag ser verkligen fram emot det här!

Igår kväll när alla ungdomar festade satt jag och gjorde ett tal, hur seriöst? Dock smäller det till idag. Jag och Anette ska snart springa ner på stan och shoppa lite presenter till mina kära au pair barn och jag ska köpa pulver diet, på måndag smäller det ju. 4 veckor av dryck fett nice? Det blir iaf fett väck. Haha.

Inga kommentarer: